Завдання з зарубіжної літератури на час карантику ( з 29.03.2021 по 30.04.2021) .
Вчитель Байрамов Р.А.
5 клас(2021)
Дистанційне навчання: Урок 1 – 6
М.І.Цвєтаєва “Книги в червоній палітурці. 1) Біографія поетеси(коротке повідомлення) 2)Читати вірш М.І.Цвєтаєвої 3)Словникова робота.Запис в зошиті: цвинтар,прийма,Діоген. 4) Дайте письмову відповідь на запитання а)Які почуття автора в ньому відтворюються? б)Яким є ,на вашу думку, настрій вірша в)Які саме твори і герої згадуються в поезії М.В.Цвєтаєвої? Домашнє завдання: Намалювати ілюстрацію до вірша чи до улюбленої книги.
Завдання з 16.04 по 23,04:
Тема: Контрольна робота за творчістю Л.Керролла та М.І.Цвєтаєвої Відпрацювати запитання письмово в підручнику на сторінках:. 238-239.
Домашнє завдання : Підготувати коротке повідомлення про творчість Туве Янсон.
Тема:Туве Янсон. Повість-казка “Комета прилітає
а) Історія написання твору.(прочитати в підручнику)
б) читати повість-казку(уривки)
в) перегляд мультфільму “Мумі-тролі і комета’
г) робота в зошиті: запишіть героїв повісті .
Домашнє завдання: читати повсть -казку; намалювати ілюстрацію до твору.
Тема :Туве Янсон.Повість-казка”Комета прилітає”Утілення в героях твору ідеї доброти , щирості, сімейних цінностей.
Завдання:
а) Читати повість-казку (уривки)
б) Характеристика героїв твору Мумі-троля,Мумі-тата,Мумі-мама,Нюхмурика,Чмиха,Ондатри.
в) кого б ви брали на приклад?
в)Продовжте речення: “Найбільше мене вразило…”
6 клас (2021)
Тема:Рей Дуглас Бредбері.”Усмішка”
1) Біографія письменника (коротко)
2) Перегляд фільму про Рея Бредбері
3) Читати оповідання Р.Бредбері “Усмішка”
4) Відповіді письмово:а)Чи вказує автор ,у якій країні ,місті чи селі відбуваються описані події?
б) А як живуть люди?
в) Як у описи природи відчувається холод,ворожість людей?
г) З якою метою люди зібралися так рано на майдані?
в) Чи знали люди ,в яку картину плюватимуть ?
Домашнє завдання: Письмово 1)
Характеристика образів персонажів оповідання (Том,Грігсбі,люди майбутнього.
2) Цитати до образу Тома.
Завдання з 16.04 по 23,04:
1)Тема: Роберт Шеклі”Запах думки’ Утвердження сили людської думки у творі.
а) Біографія письменника коротко
б) Читати оповідання
г) Опишіть ,якою. побачив Кліві планету 3-М-22?
в) Що врятувало життя Кліві, коли він подумав, що вовк зараз його з’їсть? (письмово)
г) Чи мають думки запах?(письмово)
Домашнє завдання: Заповнити таблицю “Реальне та фантастичне в оповіданні Р.Шеклі”Запах думки”
2) Тема: Роберт Шеклі”Запах думки”
Гуманістичний зміст оповідання-віра в перемогу людського розуму.
а) Завдяки чому людина вирізняється серед звірів і. отримує над ними перемогу?
б) Як ви розумієте назву оповідання Р.Шеклі “Запах думки”?
в) Якості ,які допомогли Кліві вижити на невідомій планеті?
Домашнє завдання : Написати поради,що потрібно робити ,коли людина опиниться у незвичній (екстремальний) ситуації.
Тема : Розвиток мовлення (письмово) Том і Кліві: схожість і відмінності.Образ майбутнього в літературі та інших видах мистецтва.
Завдання:1)Чим оповідання Р.Шеклі”Запах думки” відрізняється від оповідання Р.Бредбері “Усмішка”
2) Поміркуйте , якими могли бути діі’ Тома ,якби він опинився в ситуації героя оповідання Р.Шеклі”Запах думки”
3)Чи хотіли б ви мати таку уяву , як у Кліві ? Чому?
Домашнє завдання: Підготувати коротке повідомлення про Астрід Ліндгрен.
Тема: Астрід Ліндгрен”Міо,мій Міо”
Основні відомості про життя і творчість письменниці.Перемога добра над злом.
Завдання: а) Читати повість.
б) Які елементи фольклорної казки використала А.Ліндгрен у своєму творі.
в) Намалювати ілюстрацію про Країну Далеку .
Домашнє завдання: Читати повість.Як ставилися до Буссе в цій родині?Хто, в крім Бенка,був ласкавим до Буссе?(відповіді письмово)
7 клас (2021)
Тема :О.Генрі.Новела”Останній листок”
Завдання виконувати письмово
1)Чому на думку письменника ,щоденне життя -найвеличніша книга?
2)Чим цикавим може виявитися щоденне (буденне) життя?
Словникова робота : Гімн, Шедевр,Сатир.
3)Чому новела має назву “Останній листок”
4) Характеристика до образів твору Джонсі,Сью, Берман
Домашнє завдання:1) Намалювати ілюстрацію до твору. 2) Прочитати новелу”Чарівна крамниця”.
Тема:О.Генрі. “Дари волхвів”
1)Біографія письменника (коротко)
2) Читати новелу
3) Дайте письмову відповідь на запитання: а) Чому новела має назву “Дари волхвів’
б)Які події, вчинки героїв викликали у вас інтерес?
в)Які почуття виникли у вас на початку твору? Як змінювалися вонг протягом читання новели?
Домашнє завдання 1) Написати твір-мініатюру”Хто більше щасливий:той,хто дарує чи,той ,хто приймає подарунок?” 2) Прочитати новелу “Останній листок”
Завдання з 16.04 по 23,04:
1) Тема:Герберт Джордж Уеллс. “Чарівна крамниця”Відомості про творчість письменника.
а) Біографія письменника коротко .
б) Прочитати новелу.
в) Світ дітей та дорослих у новелі “Чарівна крамниця”(письмово коротко)
г) Головна думка новели “Чарівна крамниця”(письмово )
Домашнє завдання:Читати новелу. Закінчити речення: Світ дітей відрізняється від світу дорослих….
2) Тема:Точка зору дорослого і дитини в новелі Г.Веллса”Чарівна крамниця”
а) Від імені кого ведеться розповідь у творі?
б) Чому Джіпу так кортило потрапити до крамниці?
в) Які дива зачарували Джіпа?
Всі питання відпрацювати письмово!!!!
Домашнє завдання: Прочитати новелу Рюноске Акутагави”Павутинка”
Тема: Рюноске Акутагави. “Павутина”. Майстер японської новели Р.Акутагави
Завдання:а) Біографія письменника коротко
б) Читати новелу.
в)Чому новела має назву”Павутинка”?
г) Які події твору викликали у вас інтерес.
Домашнє завдання: Підготуватись до контрольної роботи.
Тема: Контрольна робота
Дайте письмову відповідь на запитання:
“Чого вчать сучасного читача вивчені
новели?” Що об’єднує Леграна та Шерлока Холмса? Поясніть сенс назви новели “Дари волхвів”О.Генрі.
8 клас (2021)
8 клас Зарубіжна література Тема:Джон Донн.Сонет”Щоб мучить мене…”
Завдання виконувати письмово 1) Ознайомлення з творчістю поета (біографія коротко) 2) Джон Донн-лідер ” метафізичної поезії”(прочитати повідомлення про цю школу в інтернет-ресурсі!!!)
3 ) Прочитати сонет . Загальний настрій поезії. 4)Про які події розповідає поет. 5) Визначте головний художній засіб ,до якого вдається автор. 6) Визначте тему поезії
Домашнє завдання. : Напишіть твір-мініатюру на одну із тем : 1) Мистецтво бароко-коштовна перлина в скарбниці світової літератури. 2) Метафора-королева літератури бароко.
Завдання з 16.04 по 23,04:
8 клас Зарубіжна література.
Тема: Історичні умови, ,філософське та естетичне підгрунтя класицизму.
Завдання: 1) Прочитати матеріали в підручнику на сторінках:236-239.
2) Дайте письмову відповідь на запитання на сторінки 239.
Домашнє завдання: Біографія письменника коротко (Жан Батист Мольєр)
Тема: Мольєр.”Міщанин -шляхтич”.
Мольєр-майстер класицистичної комедії.
Завдання : а) Читати п’єсу Мольєра.
б)Чому його п’єси і понині актуальні?
в) виписати в зошиті поняття: трагедія, комедія,фарс.
Домашнє завдання: Читати п’єсу.
Напишіть коротко інформацію про “Вплив відкриттів Мольєра на світове театральне мистецтво”.
Тема: Мольєр.Історія створення комедії”Міщанин-шляхтич”Тематика і проблематика.
Завдання:а) Читати п’єсу.Знати зміст твору.б) Цитатна характеристика головних героїв п’єси.
Домашнє завдання:а) Дайте письмову відповідь на запитання “Чи дотримується Мольєр у комедії “Міщанин шляхтич” правил класицизму?
б) Коротко опишіть головних героїв комедії.Доберіть найбільш яскраві цитати до іхньої характеристики.
Тема: Засоби комічного (гумор , іронія,сатира, сарказм). Елементи народного театру.
Завдання:а) Читати п’єсу. б) Словникова робота в зошиті що означає : гумор, іронія,сатира, сарказм.
г)Дати розгорнуту відповідь на запитання”Які вчинки персонажів комедії “Міщанин шляхтич”викликають сміх?”
9 клас
Дистанційне навчання: Урок 1-4
Урок 1 Тема: Джордж Бернард Шоу “Пігмаліон” 1) Біографія письменника (коротко) 2) Перегляд відеофільму про Бернарда Шоу 3) Словникова робота : парадокс, трагікомедія 4) Які риси зближують творчість Б. Шоу і Г.Ібсена? (письмово) 5) Яку роль відіграв Б. Шоу у розвитку світової драми? 6) У чому полягає новаторство Б. Шоу?
Д/з Прочитати п’єсу Б. Шоу “Пігмаліон”
Урок 2
Тема: Джордж Бернард Шоу “Пігмаліон” 1) Дати письмову відповідь: Яке перше враження справила на вас зустріч з вуличною квіткаркою? Чим приваблює зовнішність дівчини? Хто і чому взяв на себе витрати за навчання? Чому п’єса має назву “Пігмаліон”, а не “Галатея”?
Д/з Написати твір-роздум “Хто з персонажів п’єси стає Пігмаліоном: Хіггінс, Пікерінг чи Елайза?”
Завдання з 16.04 по 23,04:
Тема: Контрольна робота за творчістю Г.Ібсена та Б.Шоу.
Завдання: Письмово відпрацювати запитання на сторінках підручнику :270-271( по два-три речення на кожне питання)
2)Тема:Шолом -Алейхем. “Тевь’є – Молочар”
Завдання:а) Біографія письменника коротко
б) Словникова робота в зошиті запишіть про поняття: повість.
в) Прочитати повість(уривки)
Домашнє завдання: Цитатна характеристика образу головного героя-Тевь’є
Тема: Шолом-Алейхем.Філософські проблеми. Образна система твору
Завдання (письмово): Визначте провідну тему твору Шолом -Алейхема “Тевь’є -молочар”.
Словникова робота: новела.
Характеристика образів дочок Тевь’є.
Домашнє завдання: Читати повість.
Знайти у тексті твору епізоди,у яких лунає “сміх крізь сльози”.
Тема:Шолом -Алейхем.”Тевь’є-молочар”. Народний гумор.Сучасні інтерпретації твору в театрі ,кіно та інших видах мистецтва.
Завдання:а) Перегляд відеоряду із Богданом Ступкою у ролі Тевь’є.
б) Читати повість. г)Дати письмову відповідь на запитання”Що у творчості Шолом -Алейхема називають “Сміхом крізь сльози?”
(приклади – із твору)
Домашнє завдання. Читати повість
Характеристика образу Тевь’є (письмово).
10 клас (2021)
Дистанційне навчання: Урок 1-2
Тема: Морріс Меттерлінг “Синій птах” 1) Біографія автора(коротко) 2) Словникова робота: символізм, “статичний театр”(або “Театр мовчання”) 3) Як ви думаєте чому автор так детально описує костюми персонажів? 4) Чому це важливо для нього?
Д/з 1. Прочитати п’єсу “Синій птах”; 2. Перегляд фільму “Синій птах”
Завдання з 16.04 по 23,04:
Тема:Паоло Коельйо.”Алхімік”Значення творчості П.Коельйо для сучасності
Завдання:а) Біографія письменника коротко. б)Прочитати роман(уривки в) Дайте письмову відповідь: Чи може людина сама обирати собі долю? г) Чому люди не завжди досягають своєї заповітної мрії?
Домашнє завдання: Прочитати роман (уривки) Що символізують Піраміди в романі .
Тема: Пошуки сенсу буття в романі”Алхімік”. Система образів ( пастух Сантьяго,Фатіма,Мельхіседек, Алхімік) .
Завдання: 1)Читати роман (уривки).
2)А в чому ваше призначення та смисл існування на землі?
3) Над чим П.Коельйо пропонує замислитись своїм читачам?
Домашнє завдання. Написати твір-роздум “Над чим змусив мене замислитися роман “Алхімік”. П.Коельйо?”
11 клас (2021)
Дистанційне навчання: Урок 1-2
Тема: Макс Фріш “Санта Крус” 1) Біографія письменника 2) Прочитати п’єсу М.Фріш “Санта Крус” 3) У чому полягає філософсько-символічний підтекст фіналу п’єси? 4) Яке місце в системі образів займає образ Віоли?
Д/з Прочитати оповідання М. Павича “Склянний равлик”
Завдання з 16.04 по 23,04:
Тема: Розвиток мовлення (письмово) Постмодернізм -одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-початку ХХІ ст
Завдання: Прочитати матеріал в підручнику.Напишіть коротку інформацію про : елітарну та масову культуру .
Тема:Милорад Павич.Короткі відомості про сербського митця
Утілення в оповіданні “Скляний равлик” ознак постмодернізму.
Завдання:1) Біографія письменника коротко.2) Читати оповідання. Перегляд творів митців живопису постмодернізму .3)Образи-символи у творі (напишіть у зошиті)
Домашнє завдання: Читати оповідання М.Павича.